Koulutuspalautteen kerääminen


Palautteen kerääminen kuuluu sekä Koulutustoiminnan että Viestinnän ja markkinoinnin alle.


Jälkihoito

  • lähetä palaute tilaajalle
  • lähetä lasku ja tsekkaa että tulee maksetuksi
  • laskutukseen tarvittaessa apua talousosastolta




  • täytä tilauskirjaan tilanne ja sovitut / ehdotetut jatkotoimenpiteet
  • Tilauskirja: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1skLHY55moXyVg232pzmBoPtamDtAKeWFUtA1Xrk7gas/edit#gid=1725412882


muokattu 7.9.2016, kmv




Omistaja: koulutustoimintojen johtaja
Tilanne: Kirjattu 25.3.2013. Prosessikaavio kirjattu 1.2.2016. Edelleen mietittävä, kuinka kootaan johtoryhmälle muun palautteen mukana (esim. puolivuosittain).