Infopostiin tulevan palautteen käsittely

HUOM! TÄMÄ PROSESSI ON EHDOTUS.



Omistaja: Nykyisellään viestintäpäällikkö (laatuprojektin valmistuttua laatupäällikkö)
Tilanne: 
- Työstetty 2015 (Eija Koski + Juuli Alm) kuvaukseksi. Teknisiä ratkaisuja selvitetty palautteen käsittelyn ja analysoinnin helpottamiseksi (tiketöintiohjelma, sähköpostien "tagaaminen" Thunderbirdissä jne), mutta ilman lisäresursseja päädytty samantapaiseen ratkaisuun kuin ollut vaihtelevalla menestyksellä käytössä.
- 10/2015 ehdotettu ja kuvattu toimintatapa palautteiden luokitteluun, analysointiin ja koontiin jorylle. Haasteet (punaiset merkinnät): 
- palautteiden analysoijaa ei nimettynä tällä hetkellä, mutta kuuluisi laatutyöhön.
- kun vastaajana muu kuin viestintäyksikkö, sähköpostin kopiointi infopostiin unohtuu toisinaan
- Vaikka palautteen käsittely kuulunee jatkossa laatutyöhön ja laatupäällikön vastuualueeseen, viestintä seuraa meiltä ulospäin lähtevän viestinnn laatua ja brändinmukaisuutta.