Toiminnan suunnittelu ja raportointi
Toiminnan suunnittelu ja raportointi koulutustoiminnoissa
1. Prosessin määrittely
Tarkoitus: aikatauluttaa toiminnan suunnittelun, laaduntarkkailun, seurannan ja raportoinnin vaiheet
Omistaja: koulutustoimintojen linja
Alku ja loppu: syklinen prosessi vuoden kierron mukaan toistuvat samat asiat
Asiakas: kaupunki, hallitus, me itse
Asiakastarpeet ja vaatimukset: Toiminnan suunnitelmallisuus ja selkeä raportointi ovat edellytyksenä toiminnan jatkuvuudelle
Prosessin
menestystekijät: aikatauluista kiinnipitäminen, yhteistyö
Prosessin mittarit: sujuva työnteko, tavoitteet ja aikataulut tiedossa, tarvittavien ”papereiden” tuottaminen sovitussa aikataulussa
Keskeiset resurssit: koulutustoimintojen johtajan työaika, yhteiset tapaamiset ja henkilökohtaiset tapaamiset
Prosessin kehittä-
mismenettely: yhteisisssä
tapaamisissa voidaan arvioida aikatauluja ja erilaisten tapaamisten
tarpeellisuutta, prosessi käydään kokonaisuudessaan läpi parin-kolmen vuoden
välein.