Toiminnan suunnittelu ja raportointi

Toiminnan suunnittelu ja raportointi koulutustoiminnoissa


1. Prosessin määrittely

 

 

Tarkoitus: aikatauluttaa toiminnan suunnittelun, laaduntarkkailun, seurannan ja raportoinnin vaiheet

 

Omistaja:  koulutustoimintojen linja

 

Alku ja loppu:  syklinen prosessi vuoden kierron mukaan toistuvat samat asiat

 

Asiakas: kaupunki, hallitus, me itse

 

Asiakastarpeet ja vaatimukset: Toiminnan suunnitelmallisuus ja selkeä raportointi ovat edellytyksenä toiminnan jatkuvuudelle

                     

Prosessin

menestystekijät: aikatauluista kiinnipitäminen, yhteistyö

                     

Prosessin mittarit: sujuva työnteko, tavoitteet ja aikataulut tiedossa, tarvittavien ”papereiden” tuottaminen sovitussa aikataulussa

 

Keskeiset resurssit: koulutustoimintojen johtajan työaika, yhteiset tapaamiset ja henkilökohtaiset tapaamiset

 

Prosessin kehittä-

mismenettely:  yhteisisssä tapaamisissa voidaan arvioida aikatauluja ja erilaisten tapaamisten tarpeellisuutta, prosessi käydään kokonaisuudessaan läpi parin-kolmen vuoden välein.


Omistaja: koulutustoimintojen johtajaTilanne: Prosessi käyty läpi 4.12.2014 auditoinnissa, paikalla Quide, Katja, Ville, Hanni. Kirjattu 5.12.2014 (Katja Viberg)