Paikallinen palaute

Suoraan myymälässä tai tapahtumassa annettu palaute on usein spontaania ja normaalia vuorovaikutusta asiakkaan kanssa. 

Kaikki asiakaspalaute, joka vain on mahdollista kirjata ylös, tulisi kuitenkin välittää info@kierratyskeskus.fi-osoitteeseen, jotta puolivuosittaiseen palautekoontiin saadaan kattava kokonaiskuva siitä, mitä mieltä asiakkaat Kierkestä ovat ja mitä he toivoisivat kehitettävän.

Erityisen tärkeää on kirjata ylös ja välittää infopostiin palaute, joka on merkittävä, usein asiakkaiden taholta toistuva tai jonka tiimoilta asiakas toivoo yhteydenottoa. Myös silloin, kun palaute välitetään sähköpostitse eteenpäin jollekulle muulle, esim. omalle esimiehelle tai henkilölle, jonka vastuualuetta palaute koskee, tulee cc:ksi laittaa info@kierratyskeskus.fi.

Kun palaute välitetään infopostiin, merkitään viestin otsikoksi selkeästi aihe, jota palaute koskee.


Omistaja: nyt viestintäpäällikkö, tulevaisuudessa laatupäällikkö
Tilanne: 
- Työohje (alustava ehdotus) kirjattu 18.12.2015 (Juuli Alm), mutta: kauppoihin tulevasta spontaanista palautteesta kirjattu seuraavanlainen ohje infokansioon (ennen Siiriä):  asiakaspalautteen_vieminen_eteenpain_ohje_infokansiosta (rtf) (2.1 KB) 
--> onko tämä ohje vielä pätevä, voiko myymäläassistentin työhön sisällyttää palautelaatikkoon tulevien palautteiden ja mahdollisesti myös muiden palautteiden kirjaamisen välittämisen infopostiin? Tämä olisi ihanteellinen ratkaisu.